Kurz jógy a meditací pro mírně a středně pokročilé Brno:

Termíny:

ČTVRTEK 19:00 - 20:30 (9. 7. - . 27. 8. 2020, nebude 6. 8.) - 
VOLNÁ MÍSTA

Místo:

Centrum Ječná, Brno-Řečkovice

Cena:

1650 Kč (7 lekcí 90minutových)

Lektorka:

EVA HRDLIČKOVÁ

Podmínky rezervace:

Po odeslání přihlašovacího formuláře Vám přijde email s potvrzením volné kapacity a s údaji k platbě (tento email čekejte během 1 - 2 dnů). Přihláška se stává závaznou po úhradě kurzovného, termín splatnosti 10 dnů před začátkem kurzu. Za neúčast na lekcích se nevrací kurzovné. 
V případě volných míst na lekci je po předchozí domluvě možné přijít na ukázkovou lekci, cena 250 Kč (90min).

JAK JE TO S NÁHRADAMI?

O kurzu:

Kurz je vhodný pro všechny, kteří už mají ideálně nějakou předchozí zkušenost s jógou, ať už v rámci mých lekcí nebo jinde.
Cílem kurzu bude prohloubení techniky jógových pozic, hlubší pochopení principů jógy a zdravého pohybu (v duchu funkční anatomie) a jejich vnášení do každodenního života. Budeme hledat vhodné varianty a rozsahy jednotlivých pozic pro svoje individuální potřeby, navíc se zaměříme na hledání vnitřního klidu, prožívání přítomnosti pomocí meditačních technik, pro které bude na těchto 90minutových lekcích více prostoru

Náplň kurzu: Na první lekci kurzu si shrneme principy jógy jako takové, jógového dýchání, držení těla, zapojení hlubokého stabilizačního systému, fyziologického provedení předklonů, záklonů, rotací, úklonů, správnou práci s chodidlem, centraci kloubů horních i dolních končetin atd.
Na dalších lekcích se budeme zabývat určitými tématy (např. zaměření na určitou část těla, určitý typ pozic či účel jejich provádění). Zabývat se budeme také základními principy jógové filozofie a zkusíme je vnášet do způsobu jógové praxe. Můžete se těšit také na praktický nácvik některých meditačních technik (např. trátak) a na techniky relaxační a vizualizační.
U jednotlivých pozic kladu důraz na přesnou techniku a zároveň jemnost provedení vůči tělu s ohledem na individuální rozdíly mezi přítomnými. Budeme se snažit respektovat limity svého těla a jeho aktuální kondici a stav, abychom v pozicích mohli stále volně dýchat, necítili v nich bolest a vychutnali si je "tady a teď".