ONLINE KLUB JÓGA EVA aneb jóga zdravě a smysluplně (nově i BEZ Facebooku):

Pro koho je klub vhodný?

🍀Pro mírně-středně pokročilé"věčné začátečníky" nebo pro ty, kdo již delší dobu cvičí a nejsou si jisti tím, zda cvičí správně
🍀Pro všechny z vás, kdo sice cvičíte, ale stále vás něco bolí nebo dokonce na základě cvičení bolet začalo/zhoršilo se.
🍀Pro vás, kdo chcete mít pestrý výběr různě zaměřených lekcí na jednom místě a chcete cvičit kdykoli, přičemž vám doposud vše přišlo buď moc těžké nebo nedostatečně vysvětlené nebo vám způsob provedení pozic nebyl příjemný (např. pro bedra, krční páteř, kyčle).
🍀JÓGA TOTIŽ BOLET NEMÁ - ani při cvičení, ani poté. 🙅‍♀️
🍀Pro vás, kterým jde o dlouhodobé pozitivní účinky jógového cvičení pomocí fyziologicky nastavených pozic, preferujete podrobné vysvětlení pozic a propojení jógy a funkční anatomie, jdete rádi do hloubky a nevyžíváte se v příliš rychlých a dynamických lekcích a v pozicích za hranou zdravého rozsahu.
🍀Pro vás, kdo chcete, aby lektor při výběru pozic a jejich variant bral v úvahu vaše individuální specifika - např. vrozený tvar a hybnost kloubů, rozdílnou pevnost pojivových tkání, poměry délek končetin, různé diagnózy...
🍀I pro vás, kdo trpíte celkovou či částečnou hypermobilitou - ano, klasicky pojatá jóga by pro vás vhodná nebyla, tento přístup vám ale naopak lahodit bude. :-)
🍀Pro vás, kdo si rádi poslechnete informace o účincích dechu a pozic na tělesné soustavy a energetické dráhy, nepohrdnete také přednáškami na témata anatomická, filozofická...

Co členství obnáší?

👌přístup přes FB skupinu a zároveň přes členskou sekci tohoto webu

👌vhodné i pro ty, kdo nemají Facebook nebo přístup přes FB nechtějí - výhoda v anonymitě a větší přehlednosti 

👌okamžitý přístup k již natočeným lekcím (aktuálně 13)

👌1 x týdně (čtvrtek 18:45) živě vysílaná lekce (60minutová - na předem dané/domluvené téma), ta je následující den vložena do tohoto webu

👌1 x týdně (čtvrtek 19:45) živě vysílaná přednáška navazující na lekci (cca 15minutová), poté vložena do webu

👌1 - 2x měsíčně vložená minilekce na dané téma (cca 10-15minutová)

👌celkem tedy cca 10 nových lekcí měsíčně a nespočet dříve natočených lekcí - všechny lekce zůstávají ve skupině přístupné ze záznamu pro individuální opakovaná zhlédnutí

👌po každé lekci "domácí úkol" na dané téma

👌po každé přednášce písemné shrnutí tématu na zdi skupiny

👌možnost individuální konzultace přes email, Messenger, komentáře

👌možnost podílet se na výběru témat lekcí

👌v případě nemoci/dovolené lektorky (a tedy nenatočení nové lekce) vám bude členství o adekvátní počet týdnů prodlouženo 

Cena:

🔑 ČLENSTVÍ NA 1 MĚSÍC: 450 Kč

🔑 ČLENSTVÍ NA 2 MĚSÍCE: 800 Kč

🔑 ČLENSTVÍ NA 3 MĚSÍCE: 1150 Kč

Připojit se do KLUBU můžete kdykoli během měsíce či roku! Doba členství se počítá ode dne, kdy jste vstoupili do FB skupiny/přihlásili se do členské sekce tohoto webu.

Jak tedy postupovat?

Je to jednoduché. V případě zájmu o členství vyplňte PŘIHLÁŠKU, ve které si také zvolíte dobu členství (1 měsíc, 2 měsíce nebo 3 měsíce). Poté vám přijdou údaje k platbě spolu s odkazem na příslušnou FB skupinu, kam se po úhradě kurzu připojíte. (Zadáte "Přidat se ke skupině" a já vaši žádost schválím). 

Až se bude blížit doba konce vašeho členství, pošlu vám email s nabídkou prodloužení členství. Nemusíte se tedy o nic starat.

Pozn.: nepůjde o tzv. automatizovanou opakovanou platbu, nic se vám tedy nebude bez vašeho vědomí z účtu strhávat. Máte kdykoli možnost členství ukončit a již neprodloužit (ze skupiny vás odeberu) nebo se naopak do skupiny vrátit (např. po letních prázdninách) a mít opět k dispozici všechny již natočené lekce a také lekce budoucí.

Lektorka a průvodkyně v klubu JÓGA EVA:

Eva Hrdličková (VÍCE O LEKTORCE ZDE

DSC_5561

Proč právě online kurzy se mnou?

✔️propojuji jógu s principy zdravého pohybu, moderními rehabilitačními přístupy a prvky fyzioterapie, přitom do lekcí vnáším základní principy jógové filozofie, a také informace o působení na orgány, endokrinní žlázy a energetické dráhy

✔️důraz kladu na smysluplnost prováděných pozic v duchu zdravého, (fyzio)logického pohybu

✔️snažím se o kompenzaci dysbalancí typických pro současný sedavý styl života - přizpůsobuji tomu výběr pozic a mj. i přístup k předklonovým pozicím

✔️každou pozici nastavuji v souladu s funkční anatomií, navíc s ohledem k individuálním odlišnostem mezi lidmi, cvičení je tedy maximálně bezpečné, šetrné, zároveň efektivní a prospěšné z dlouhodobého hlediska

✔️kromě anatomických aspektů se snažím do jógové pozice promítnout základní principy jógy jako takové - pozornost k dechu, přítomnému okamžiku; nenásilí, spokojenost v pozici, upřímnost vůči sobě a tomu, jak se opravdu v pozici cítím, nesoutěžení, nesrovnávání se a oproštění se od ega (od pocitů typu "tuhle pozici musím za každou cenu udělat")

✔️krkolomné pozice a pozice vyžadující (a podporující) hyperflexibilitu a hypermobilitu (a často také naše ego) tedy v tomto klubu nečekejte, budeme se snažit o to, aby naše tělesné schránky byly dlouhodobě funkční, vyvážené, napřímené a bezbolestné:-).

✔️zakládám si na pečlivém navádění do pozic - pomocí mých podrobných instrukcí nastavíte každičkou část těla tak, jako bych stála vedle vás (klienti si tohoto obzvlášť cení - viz reference níže)

✔️vše, co na lekcích cvičíme, mám odzkoušeno sama na sobě, přičemž můžu konstatovat, že v posledních letech se cítím mnohem lépe než v době mých jógových začátků, kdy jsem prováděla spíše "gymnastické formy" jógy a potýkala se s častými potížemi (bolavá bedra, šíje, kolena atd.) a měla nevyvážené držení těla

✔️mám desetiletou praxi ve vedení hromadných i individuálních lekcí, pobytů a seminářů se zaměřením na jógu s principy zdravého pohybu, dále na jógu těhotenskou a poporodní

✔️jóga, anatomie a vzdělávání sebe sama i ostatních je má vášeň a ráda bych kousek této energie předala i vám 

"Jóga mi přijde úžasná - filozofie, dechové techniky, působení na orgány, energetické dráhy atd. Co se týče jógových pozic, může být však v mnohých ohledech přetěžující a nezřídka (a nevědomě) si můžeme přivodit chronické či akutní potíže. Aby i v rámci této oblasti jógy docházelo k pozitivnímu terapeutickému efektu - komplexně a v dlouhodobém horizontu, je vhodné na pozice nahlížet z pohledu funkční anatomie a propojit je s principy zdravého pohybu." Eva H.

UKÁZKY KRATŠÍCH VIDEÍ

Témata již natočených lekcí:

1. Jemné úvodní rozcvičení, základní principy pohybu.
PŘEDNÁŠKA: Jak si pozice upravit v případě některých kontraindikací - 1. část (vysoký krevní tlak, menstruace, akutní bolest zad, bolestivé přednoží, vbočený kotník atd.)

2. Jóga pro zdravá kolena.
PŘEDNÁŠKA: Technika pozice trojúhelníku v souladu se zdravím kolen.

3. Jóga pro zdravé plotýnky. 
PŘEDNÁŠKA: Co plotýnkám prospívá/co ne (tipy pro cvičení i do denního života).

4. Pozornost k dechu v pozicích.
PŘEDNÁŠKA: Pravidla dýchání v pozicích.

5. Kancelářská jóga na židli, s židlí i bez.
PŘEDNÁŠKA: Ergonomie sedu na židli, na pohovce a v autě.

6. Jóga vhodná (nejen) při diastáze břišních svalů.
PŘEDNÁŠKA: Diastáza - co, proč, jak:-)

7. Jemně dynamická jóga na rozproudění energie.
PŘEDNÁŠKA: Úprava pozic při určitých kontraindikacích (hypermobilita, omezená hybnost kyčlí, častá blokace SI, artróza, osteoporóza) - 2. část.

8. Jóga "proti hrbení se" aneb práce s tzv. horním zkříženým syndromem.
PŘEDNÁŠKA: Horní a dolní zkřížený syndrom - 1. část.

9. Jóga na posílení hýždí a protažení ohybačů kyčlí aneb práce s tzv. dolním zkříženým syndromem
PŘEDNÁŠKA: Horní a dolní zkřížený syndrom - 2. část (jak správně posilovat hýždě a protahovat ohybače kyčlí)

10. Jóga na uvolnění beder a kyčlí
PŘEDNÁŠKA: Horní a dolní zkřížený syndrom - 3. část (jak zharmonizovat bedra)

11. Komplexní posílení břicha
PŘEDNÁŠKA: Horní a dolní zkřížený syndrom - 4. část (posílení všech skupin břišních svalů - jak na to)

 

...a další lekce budou postupně vznikat... :-)

Reference:

Monika Š.: Díky Evi, Tvoje lekce jsou úžasné, to, jak všechno popisuješ, je unikátní a výjimečné, člověk má víceméně jistotu, že dělá pozice dobře. Kdyby byl nějaký Oscar pro lektorky jógy, tak máš všechny nominace! 😍 Opravdu to moc oceňujeme! 😀
 
Lucka M.: "Ahoj Evi, teď jsem docvičila 3. lekci a musím Ti napsat, jak moc jsi mi dneska pomohla se zády! Celý den se to stupňovalo, přece je to věčné ohnutí k hračkám, kreslení, plastelíně atd. dělá své a musím se přiznat, že o půl osmé večer se mi taaak nechtělo pouštět počítač a cvičit, ale ta bolest zad byla velká, tak jsem se do toho pustila a záda mi krásně povolila, úplně cítím novou energii a budu schopná ještě chvilku fungovat, než půjdu spát... :) Takže moc děkuju za tento kurz, bez něho bych šla spát zřejmě s bolavými zády..."
 
Zuzana V.: "Lekce jsou skvělé - na to, že cvičím jógu poprvé v životě, tak se krásně chytám a zvládám. Popravdě je to nejlépe strávená hodina denně, cvičím tu lekci vždy 3x, takže paráda. A díky tomu vysvětlování si opravdu uvědomím chyby, co dělám. Pro začátečníka naprosto skvělé. Navíc extrémně mi to pomáhá v dýchání, takže když si odcvičím lekci, tak pak v noci můžu konečně klidně spát a nebudí mě astma. Navíc se člověk krásné vyklidní a kolikrát usnu už u meditace na konci lekce. Už se těším na podzim.."
 
Petr G.:  Evi, moc rád bych poděkoval ženě, která mě k józe přivedla, ale hlavně Vám, za čas a ochotu se věnovat online nám všem. Jóga je opravdu to, co dokáže hravě vykompenzovat hodiny sportování, protáhnout, posílit tělo i mysl.
V mém případě jednou za čas z důvodu ztuhlosti absolvuji rehabilitace. Těsně před začátkem covidového období jsem na tom byl dost zle. Nyní musím konstatovat, že se cítím perfektně. Ostatně doktorkou mi byla jóga doporučována několik let 😂
Děkuji a přeji ať se daří 🍀, Petr
 
Martina L.: Mnohokrát děkuji, že jste se do toho pustila. Cvičila jsem na základě videí opakovaně, několikrát se přidal manžel, starší děti spíš zvědavě pokukovaly. Zaujalo je, když viděly cvičit Vaši dceru :-). Kvalita obrazu i zvuku je dobrá, opravdu mám moc ráda Váš hlasový projev. Klidný, spisovný, výstižný. Zvláště mě baví upozornění typu: "Pokud teď cítíte napětí...", případně "Pozor na ..." Skoro vždycky se v nich totiž najdu :-D. Možnost cvičit si v čase, kdy dcerka spí/věnuje se jí někdo jiný/má dobrou náladu a kouká na mě/je s někým venku, si hodně užívám a mohu se lépe soustředit než v sále. Ještě jednou moc děkuji a přeji pokojné dny všem vnějším nepokojům navzdory.
 
Dana J.: Dobrý den paní Evo, SUPER SUPER SUPER. Právě jsem docvičila a jsem nadšená, bylo to úžasné, na TV obraz i zvuk krásný, jako byste stála přede mnou. Moc Vám děkuji. Měla jsem otevřené na terasu, svítí sluníčko až do pokoje, malé mimi spalo celou dobu, ptáci na stromech vřískali, že Vás nebylo chvílemi slyšet  - prostě fakt paráda a děkuji. Nálada mi stoupla o 100 %.

Veronika K.: Já jsem moc spokojená. Cvičím skoro každý den a střídám různé náročnosti.

Alena K.:
 Ahoj Evi, dneska jsem si zacvičila s Tebou online a připadala jsem si jako na Antariku. Je moc příjemné slyšet Tvůj hlas a znovu si připomenout styl a atmosféru TVÉ JÓGY. Moc oceňuji, že ses pustila i do nového způsobu a jdeš "s dobou". I Tebe virus posunul kousek dál, jako spoustu jiných. Klobouk dolů.

Lucie V.: Milá paní Evo, moc děkuji za skvělou on-line lekci. Opravdu mi přišla vhod. Cvičila celá naše rodina (manžel +3 děti). Čas i skladba cviků mi plně vyhovovaly. 
 
Dana K.: Ahoj Evi, nadšení z online cvičeni u mě trvá!!! Moc díky, že ses do toho pustila a mám možnost si parádně zacvičit. Je super, že využíváš 2 podložky a některé náročnější pozice ukážeš ze dvou pohledů, člověk se snáz vyhne chybě. Konečně jsem pochopila boční prkno:-). Těším se na příště!