ONLINE kurz jógy pro ženy na rodičovské/po porodu:

Termín:

STŘEDA 9:00 - 10:15 (1. 7. - 26. 8. 2020 kromě 5. 8.)
Každá lekce je po živém přenosu ještě týden k dispozici ze záznamu!

Místo:

soukromá FB skupina

Cena:

 

Lektorka:

Eva Hrdličková (VÍCE O LEKTORCE ZDE

kocka s koleny nad zemi

"Zakládám si na pečlivém navádění do pozic a na smysluplnosti jejich provádění v duchu zdravého, fyziologického pohybu. Pomocí mých podrobných instrukcí nastavíte každičkou část těla tak, jako bych stála vedle Vás:-)." Eva H.

UKÁZKY VIDEÍ

Organizace kurzu:

Kurz obsahuje 8 lekcí 60minutových + 15minutové online přednášky a zodpovídání dotazů po každé lekci. 

Bude probíhat formou ŽIVÝCH PŘENOSŮ v soukromé uzavřené skupině na Facebooku.
Jednotlivá videa zde budou po každé lekci ještě následující TÝDEN ponechána pro opakovaná individuální zhlédnutí (pomůže s vypilováním techniky daných pozic a prohloubí osobní praxi). 
Ve skupince se ještě budeme věnovat různým tématům prostřednictvím příspěvků s Vašimi komentáři/dotazy, anket, kratších tematických videí s technikou pozic a poukazováním na časté chyby.

Na kurz se můžete přihlásit pomocí PŘIHLÁŠKY
Poté Vám přijdou údaje k platbě kurzovného. Kurz je závazně rezervován po přijetí platby, splatnost je do týdne od rezervace (případně obratem, pokud je méně než týden před zahájením kurzu). 
Po úhradě kurzovného Vám pošlu odkaz na příslušnou FB skupinu, kam se připojíte (zadáte "Přidat se ke skupině" a já Vaši žádost schválím). Poté vyčkáte na den zahájení kurzu. 

Na podložkách u Vás doma na viděnou!

Náplň kurzu:

Kurz je vhodný pro všechny ženy v období raného či pokročilejšího mateřství. Do lekcí vnáším kromě jógy prvky fyzioterapie, vývojové kineziologie a další principy cvičení, které mají příznivý preventivní či léčebný účinek na náš pohybový aparát. Cílem kurzu bude naučit se základní principy jógy a zdravého pohybu a postupně je začít vnášet do každodenního života - obzvlášť při pohybových stereotypech typických pro období mateřství (časté zvedání/nošení dítka). Budeme zohledňovat různé typy držení těla a nastavení různých částí těla (vše na základě bohaté praxe lektorky) a dysbalance typické pro období mateřství. 

S čím konkrétně nám kurz pomůže?
Zaměřujeme se na správnou funkci pánevního dnahluboké břišní svalstvo, pracujeme na prevenci či zmírnění rozestupu břišních svalů (diastázy). Maximálně se věnujeme nastavování harmonického držení těla v duchu funkční anatomie. Na kurzu si pomůžeme od bolestí zad a kloubůtělo přiměřeně protáhneme, zpevníme a vytvarujeme. Cvičení bude také fungovat jako prevence výhřezu plotýnek, pomůže vyrovnat dysbalance způsobené sedavým stylem životaOdbouráme stres, nalezneme vnitřní klid a objevíme radost z přítomného okamžiku