Seminář jóga a cvičení po porodu 8. 3.

NEDĚLE 8. 3. 2020, 9:00 - 12:30
SEMINÁŘ JÓGA A CVIČENÍ PO PORODU

REZERVOVAT MÍSTO NA SEMINÁŘI

Připravila jsem pro vás seminář zaměřený na správný a šetrný návrat těla po porodu, a to jak po porodu spontánním, tak zdlouhavější návrat po císařském řezu. Jelikož se mě často na tuto problematiku ženy po porodu (i během těhotenství) ptají a vím, že úroveň poporodní rehabilitační péče v porodnicích je velmi slabá (až nulová), předložím vám své zkušenosti získané po obou typech porodů - po téměř "přirozeném" porodu první holčičky a po operativním porodu holčičky druhé. Často slýchám, co se radí ženám po porodu např. ohledně posilování břicha, také mě mrzí, že čerstvé maminky navštěvují (příliš brzy) taková cvičení, která jsou pro ně nešetrná a nevhodná (nebo zkrátka neví, jak si je upravit) a která ještě více např. prohlubují břišní rozestup, bolesti zad, prohloubení bederní lordózy, bolest kloubů, "rozklížení" pánve atd. Ráda bych na základě zkušeností svých a také zkušeností a znalostí získaných na mnoha seminářích fyzioterapeutických i jógových, v knihách atd. pomohla nasměrovat zotavování (nejen) čerstvých maminek tím správným směrem:-). 


PRO KOHO JE SEMINÁŘ VHODNÝ:

  • Pro ženy brzy či později po porodu (min. 2-3 týdny po císařském řezu). Miminko můžete vzít s sebou.
  • Také je možné přijít více než rok po porodu, pokud byste chtěly napravit případnou diastázu břišních svalů atd.
  • Vhodné je seminář absolvovat už v těhotenství (s určitými úpravami pozic), abyste se dozvěděly, jak začít cvičit už od prvních poporodních dnů a nenapáchaly případným nevhodným cvičením škody např. v oblasti břicha.
  • Zúčastnit se můžou také lektorky jógy, které pracuji s ženami po porodu.


NÁPLŇ SEMINÁŘE:

  • fyzické aktivity po porodu obecně, principy cvičení a jógy v rané i pozdější fázi šestinedělí a dalších měsících po porodu, typické chyby (např. při posilování břicha), kterými si můžeme poškodit určité oblasti těla, Pozdrav Slunci přizpůsobený poporodnímu období, obohacený o různé variace
  • typické potíže spjaté s poporodním obdobím a možnosti jejich nápravy
  • nácvik zapojení hlubokého stabilizačního systému trupu, především pánevního dna a hlubokých břišních svalů (zásadní vliv na tělo nejen v poporodním období)
  • nácvik zapojení klenby nohy, chůze a vhodné boty po porodu
  • diastáza - proč vzniká, jak jí předcházet a jak ji napravovat; test diastázy
  • lekce poporodního cvičení a jógy (vychází z propojení jógy s principy zdravého pohybu, moderní fyzioterapií, vývojovou kineziologií atd.)
  • návod na postupné a šetrné cvičení v období šestinedělí - jak po porodu přirozenou cestou, tak po operativním porodu
  • tendence v držení těla a principy cvičení při častém nošení miminka v šátku/nosítku
  • praktické tipy do každodenního života, doporučení v rámci pohybových stereotypů spjatých s mateřstvím (zvedání miminka, držení těla při kojení, nošení atd.)


O LEKTORCE: 

Seminář povede Eva Hrdličková, lektorka jógy s desetiletou lektorskou praxí, lektorka jógy těhotenské i poporodní. Do lekcí vnáší především principy zdravého pohybu s prvky fyzioterapie a vývojové kineziologie. Sama projógovala své dvě těhotenství doslova až do posledního týdne. Během těhotenství a v obdobích poporodních vypracovala svůj systém jógy pro těhotné a cvičení po porodu, který neustále vyvíjí a studium a poradenství rozšiřuje o další oblasti.
VÍCE O LEKTORCE ZDE 

 

TERMÍN a MÍSTO: 

NEDĚLE 8. 3. 2020, 9.00 - 12.30, PÍSEČNÉ CENTRUM, Měřičkova 20, Brno-Řečkovice
 

REZERVACE A CENA (590 Kč): 

Rezervace formulářem nahoře, poté vám přijde potvrzující email s výzvou k platbě. Rezervace se stává závaznou po úhradě kurzovného. 
Částka za seminář (590 Kč) se hradí na účet 
670100-2203837213/6210, zpráva pro příjemce: "vaše jméno" + "poporodní seminář". Při zrušení účasti 7 a méně dnů před konáním semináře je částka nevratná. 

 

CO JE NA PŮJČENÍ a CO VZÍT S SEBOU:

Půjčit si můžete: podložky, meditační polštáře, deky, velké balóny, plážová lehátka, kojicí polštář, hrací deky a hračky pro miminka, drobné občerstvení, knihy a časopisy o józe, těhotenství, porodu atd.
S sebou si vezměte: 
pohodlné oblečení na cvičení, psací potřeby, věci pro miminko dle vašeho uvážení 


 

TOPlist