Kurz jógy pro začátečníky i pokročilé

KURZ JÓGY PRO ZAČÁTEČNÍKY I POKROČILÉ, BRNO-ŘEČKOVICE

        REZERVOVAT MÍSTO

  • NOVÝ TERMÍN - LÉTO 2018 (šest 75minutových lekcí):
    ČTVRTEK 19:15 - 20:30 (75min, 19. 7. - 6. 9., není 2. a 9. 8. 2018) 
  • NOVÝ TERMÍN - PODZIM 2018 (11 lekcí 60min):
    ČTVRTEK 19:30 - 20:30 (13. 9. - 6. 12., není 27. 9. a 1. 11. 2018) 
  • KDE
    Najdete nás na mapy.cz - Písečné centrum, Měřičkova 20, Brno-Řečkovice
  • LEKTOR: Eva Hrdličková
  • KURZOVNÉ:  1040Kč (kurz léto 2018), 1500Kč (kurz podzim 2018)
  • PŘIHLÁŠKA A PODMÍNKY (detailně ZDE): 
    přihlašovacím formulářem nahoře - potvrdím Vám volné místo na kurzu a zašlu údaje k platbě. Přihláška se stává závaznou po úhradě kurzovného, termín splatnosti 7 dnů před začátkem kurzu. Za neúčast na lekcích nevracíme kurzovné. 1 - 2 lekce je možné nahradit v jiných souběžných kurzech - po domluvě s lektorkou a v případě volna na lekci. VSTUP DO KURZU PO JEHO ZAHÁJENÍ MOŽNÝ (za sníženou cenu) - NUTNO DOMLUVIT. Při nedostatečném počtu zájemců je Vám kurzovné vráceno. V případě volných míst na lekci je po předchozí domluvě možné přijít na ukázkovou lekci, cena 190Kč.
  • JAK K NÁM
    tramvaj č. 1 - zastávka "Filkukova"; bus č. 42, 70 - zast. "Letovická"
  • PARKOVÁNÍ:
    bez problémů na ulici Měřičkova, Kunštátská, na parkovišti na Žitné
  • O KURZU: Kurz je vhodný především pro všechny, kteří už u mě absolvovali nějaký kurz (pro začátečníky/těhotné/po porodu/s dětmi), nebo už nějakou dobu navštěvují otevřené lekce jógy, nebo byli na pobytu s jógou na Antariku - zkrátka pro všechny, kteří znají základní principy provedení pozic, dýchání a jógy obecně a chtěli by své dosavadní poznatky upevnit nebo se posunout dál. Samosebou se můžou přihlásit i začátečníci - kteří si cvičí sami doma nebo navštěvují hromadné lekce jiných lektorů a nejsou si často jisti, zda pozice provádějí správně, zda správně dýchají atd.
        Cílem kurzu bude prohloubení techniky jógových pozic (budou se opakovat stejné principy jako v kurzech/lekcích předchozích, jen je vneseme do dalších pozic, jejich modifikací), hlubší pochopení principů jógy a zdravého pohybu a jejich vnášení do každodenního života, hledání vhodných variant a rozsahů jednotlivých pozic pro svoje individuální potřeby, navíc se zaměříme na hlednání vnitřního klidu, prožívání přítomnosti pomocí meditačních technik.
    Náplň kurzu: První lekce kurzu bude opakovací, kdy si shrneme principy jógy jako takové, jógového dýchání, držení těla, zapojení hlubokého stabilizačního systému, fyziologického provedení předklonů, záklonů, rotací, úklonů, správnou práci s chodidlem, centraci kloubů horních i dolních končetin atd. Můžou se tedy připojit i začátečníci.
        V dalších lekcích se budeme vždy zabývat určitými tématy (např. zaměření na určitou část těla, určitý typ pozic či účel jejich provádění). Na letním prodlouženém kurzu se navíc zaměříme na další část osmistupňové jógové stezky, o které jsme si začali povídat na předchozím kurzu, shrneme dosavadní povídání (aby se zorientovali i noví účastníci) a připojíme další stupně tzv. "vyšší jógy", tedy jógy orientované DO našeho nitra, zaměřené na práci s meditačními technikami atd. Můžete se těšit také na praktický nácvik některých meditačních technik (např. trátak atd.) a na techniky relaxační (práce s vizualizacemi atd.).
        U jednotlivých pozic kladu důraz na přesnou techniku a zároveň jemnost provedení vůči tělu s ohledem na individuální rozdíly mezi přítomnými. Budeme se snažit respektovat limity svého těla a jeho aktuální kondici a stav, abychom v pozicích mohli stále volně dýchat, necítili v nich bolest a vychutnali si je "tady a teď".
    Po lekci se lektorka vždy ještě věnuje individuálním dotazům, nebojte se tedy kdykoli na cokoli zeptat.
  • Jakékoli potíže můžete se mnou před lekcí konzultovat (před první lekcí či průběžně), ať vám můžu poradit, které pozice vynechat či jak je upravit (bolesti kloubů, SI skloubení, hypermobilita kloubů, akutní či chronické bolesti zad, výrazná skolióza, prodělaná zranění, operace kloubů, páteře; vysoký tlak atd.). 
  • S SEBOU: pití, pohodlné oblečení, cvičí se naboso či v ponožkách; deku na přikrytí při závěrečné relaxaci; pokud budete chtít cvičit v písečné části, osušku/deku s sebou
  • K DISPOZICI (pro každého): podložky na jógu a meditační polštářky na vypodložení v pozicích 

PÍSEČNÉ CENTRUM:

                        


PROBĚHLÉ KURZY NA JINÝCH MÍSTECH:

        

 
TOPlist